Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz, jeśli to możliwe,  paragonem.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
P.W.KOM Grzegorz Komuniewski
Wenus 37F
80-299 Gdańsk

 4. Postępowanie reklamacyjne

Po odbiorze przez nas paczki z produktem, sprawdzimy jego faktyczny stan. Jeśli potwierdzimy słuszność reklamacji, dokonamy zwrotu płatności za produkt jego wysyłkę do nas, lub wymianę na inny, zależnie od życzenia klienta.

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

P.W.KOM Grzegorz Komuniewski
Wenus 37F
80-299 Gdańsk

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz w ramach możliwości paragon lub fakturę.

Po otrzymaniu przez nas zwrotu, w ciągu 7 dni na podany numer konta, lub poprzez system PayU lub Paypal (zależnie od sposobu dokonania płatności) zwrócimy płatność.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium